Samochodowe instalacje zasilania LPG w miarę ich rozwoju technicznego oraz możliwych zastosowań zostały podzielone na generacje. Po naszych drogach jeżdżą pojazdy (oraz inne maszyny) o silnikach zasilanych instalacjami generacji IV i wyższych (bardzo nielicznie występują instalacje generacji niższych).
SYSTEMY SEKWENCYJNE
Najpopularniejsza Generacja IV instalacji zasilania LPG jest stosowana do powszechnie występujących pojazdów o silnikach z SEKWENCYJNYM WTRYSKIEM benzyny do kolektora ssącego (silniki upowszechnione w latach ’90 i nadal powszechnie stosowane przez większość producentów samochodów). Dzięki wieloletniemu stosowaniu i stałemu doskonaleniu tego rozwiązania przez producentów samochodowych instalacji LPG jest ono wyjątkowo niezawodne, szczególnie w wykonaniu firmy LPGTECH, a jego koszt, nawet w wersji najnowocześniejszej i przewidzianej do wymagających silników (sterowniki z OBD) pozwala na szybki zwrot nakładów nawet w pojazdach o małych przebiegach miesięcznych.
Generacja V instalacji zasilania LPG jest rozwiązaniem przejściowym pomiędzy generacją IV (niezwykle powszechną i doskonale funkcjonującą), a generacją VI, która została opracowana do silników o bezpośrednim wtrysku paliwa do cylindrów (silniki typu np. FSI, GDI). Rozwiązanie to bazuje na pośrednim wtrysku gazu w stanie ciekłym do kolektora dolotowego silnika poprzez wtryskiwacze gazowe przy jednoczesnym dotrysku benzyny poprzez wtryskiwacze benzynowe bezpośrednio do cylindrów silnika. Rozwiązanie to, bazując na systemie Generacji IV jest możliwe do zastosowania do wielu marek i typów samochodów umożliwiając szybki zwrot nakładów nawet gdy miesięczne przebiegi nie są bardzo wysokie.
BEZPOŚREDNI WTRYSK DO CYLINDRÓW SILNIKA
Generacja VI instalacji zasilania LPG została opracowana jako rozwiązanie dla silników o BEZPOŚREDNIM WTRYSKU benzyny do cylindrów silnika (np. FSI, GDI). Jest to obecnie jedyny w pełni skuteczny system dla takich silników. Rozwiązanie to umożliwia stosowanie LPG jako jedynego paliwa i umożliwia szybki zwrot nakładów przy dużych przebiegach miesięcznych pojazdu.
OBECNIE WYSTĘPUJĄ NA RYNKU I W NASZEJ OFERCIE INNE NOWOCZEŚNIEJSZE ROZWIĄZANIA ŁĄCZĄCE CECHY OPISANYCH POWYŻEJ “GENERACJI”. ROZWIĄZANIA TE ZAPEWNIAJĄ ZARÓWNO OBNIŻENIE KOSZÓW MONTAŻU JAK I KOSZTÓW PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW, A TAKŻE BEZPIECZEŃSTWO EKSPLOATACJI SILNIKA.
KLIENT wraz z naszymi ekspertami ustala najefektywniejszy dla zaspokojenia jego potrzeb zestaw elementów i części zarówno przy naprawach jak i przy montażu samochodowych instalacji LPG. Naszą nadrzędną wartością jest satysfakcja Klienta z najwyższej jakości, która jest naszą dewizą.
Proponujemy wykorzystanie wizyty związanej z montażem instalacji zasilania LPG do dokonania przeglądu lub/i naprawy w zakresie elektroniki, mechaniki i klimatyzacji samochodu.